Projekt je zaměřen na podporu kurikulární reformy a výuku cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních. Projekt je také zaměřen na podporu čtenářské gramotnosti.
Projekt byl ve školním roce 2015/2016 realizován.
Dovybavením školní knihovny a zřízením čtenářského klubu chceme zvýšit zájem dětí o čtení, o aktivní vyhledávání informací a podpořit tak rozvoj jejich čtenářské gramotnosti a současně působit pozitivně na vztah dětí ke knihám, vědění a sebevzdělávaní.
Díky novému vybavení školní knihovny rozšíříme její otevírací dobu a budeme ji moci ještě ve větší míře využívat v rámci vyučování, při čtenářských dílničkách a při činnosti školní družiny, školního klubu a komunitní školy.
Projekt byl realizován ve školním roce 2015/2016.
Cílem projektu je vybavení školního klubu ZŠ Tupesy moderními didaktickými pomůckami, gymnastickými, rehabilitačními a relaxačními sestavami. Chceme tak podpořit optimální rozvoj pohybových schopností dětí a vytvořit jim bezpečný prostor pro zdokonalování dovedností jemné a hrubé motoriky. Vytvořit „relaxační koutek“ - příjemné prostředí pro aktivní odpočinek, relaxaci a regeneraci ve školním klubu a podpořit tak smysluplné trávení volného času.
Projekt byl realizován ve školním roce 2014/2015.
Cílem projektu je vybavení tříd prvního stupně ZŠ Tupesy hudebními nástroji a ostatními pomůckami, které budou sloužit k rozvoji hudebních vloh a aktivit dětí školy v Tupesích.
Projekt byl realizován ve školním roce 2014/2015.
Projekt je zaměřen na vytváření lepších podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností žáků v oblasti čtenářské a informační gramotnosti a podporu vzdělávacích aktivit pedagogických pracovníků v oblastech:
Velmi důležitou oblastí je zpřístupnění digitálního vzdělávacího obsahu online i offline a podpora rozvoje odpovídajících kompetencí žáků a pedagogických pracovníků, konkrétně Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT a vzdělávání pedagogických pracovníků pro oblast digitálních technologií.
Poslední oblastí je vytváření podmínek pro zavádění vyučovacích metod, organizačních forem a výukových činností, které vedou ke zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů a podpora vzdělávacích aktivit pedagogických pracovníků.
Těchto cílů chceme dosáhnout vytvořením lepších materiálních podmínek pro žáky i pedagogy školy. Projektový záměr je v souladu se ŠVP školy a vychází z Koncepce rozvoje Základní školy a Mateřské školy, Tupesy, příspěvkové organizace na roky 2010 - 2013.
Projekt byl realizován v období 1.9.2011 - 28.2.2014.
Nabídnout dětem z mikroregionu Buchlov několikrát do roka sportovní vyžití v turnajích různorodých míčových her, vytvářet tak pozitivní vztah ke sportu a směřovat děti k zdravému životnímu stylu. Naším cílem je také podpořit smysluplné trávení volného času ve sportovních kroužcích, vytvořit platformu pro pozitivní "soupeření" srovnatelných typů škol a využít ji k výměně sportovních a pedagogických zkušeností mezi kantory. V neposlední řadě chceme poskytnout kvalitní sportovní vybavení i dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí a umožnit jim tak optimálně rozvíjet jejich sportovní talent.
Projekt byl finančně podpořen grantem nadace DKS na podporu školství a zájmové činnosti v červnu 2011 a v současné době je na ZŠ Tupesy realizován.
Vytvořit podmínky pro přirozený rozvoj čtenářské gramotnosti u nejmenších žáků naší školy. Prostřednictvím vhodně zvolených, atraktivních knih v mobilní knihovně formovat schopnost porozumět psanému textu, přemýšlet o něm a používat jej k dosahování individuálních studijních cílů. Přispět tak rozvoji osobních schopností a vědomostí a umožnit optimální rozvoj dítěte.
Podpořit projektové vyučování a skupinovou výuku.
Každoročně dovybavovat mobilní knihovnu potřebnými publikacemi s přihlédnutím k aktuálně probíhajícím dlouhodobým projektům, studijním zájmům dětí a pedagogů.
Projekt byl finančně podpořen grantem nadace DKS na podporu školství a zájmové činnosti v prosinci 2010 a v současné době je realizován na prvním stupni ZŠ Tupesy.